Thursday 16 November 2017

Tim Chand Lers Trading Kamer


Tim Chand Lers Trading Kamer Vertoon 1-10 van 12 Totaal Resensies Ek het by Tim Chandler se handel ruimte vir ongeveer 'n maand. Die volgende is my waarneming. Eintlik is daar 'n daaglikse handel kamer van 8-11am EST, 'n vinnige handel herhaling 11-11: 15am EST en 'n nag handel van Maandag tot Donderdag tussen 9-10pm EST. In die handel kamer, sal Tim word die ontleding van beweging en teikens vir 6 pare geldeenheid hy monitor (EU, EJ, GU, GJ, UJ, UC) Daar is geen handel oproep in die kamer. As jy op soek is na Tim uitroep wanneer hy betree of om uit 'n bedryf. Jy sal teleurgesteld wees. Tim sal praat oor 'n paar van die ambagte hy ingegaan en hoeveel hy na die feit. So doen al die ander bedrogspul handel kamer praat oor inskrywings en uitgange na die feit. Ek sê nie dit handel kamer is 'n bedrogspul, maar daar is geen manier om die ambagte te verifieer. Niemand sien die ambagte, selfs nie op 'n demo rekening. Ook Tim sal geen melding oor handel verloor totdat mense bevraagteken oor 'n versuim opstel. In my opinie, as mense spog oor die wen handel, wat hulle nodig het om te oor hul verlies handel praat. Ons moet ook leer oor die rede waarom handel nie uitwerk. In die eudootrading webwerf, dit het 'n handelaar / volgeling program. Hulle beweer dit is een van studente handel Tim se metode Tim se. As jy wil die werklike toegang en uitgang van die handel te volg, moet jy betaal $ 425 maandelikse fooi. Ek het nie probeer hierdie diens so ek kan nie kommentaar lewer op hierdie. Die fooi vir die kamer is $ 275 vir die eerste maand en $ 125 per maand daarna. Die $ 125 fooi is nie uit lyn met ander handel kamer, maar nie seker hoekom hulle hef meer as dubbel vir die eerste maand. Het hulle verwag dat 'n klomp mense te laat val in die tweede maand, sodat hulle die geld in die eerste? Byna elke dag, is daar 'n dame praat oor die ruimte te gee getuigskrif oor hoeveel haar rekening groei sedert sy by. Dieselfde persoon ook praat in 4xla handel groep bevordering van die metode. Dit is amper soos die luister na 'n infomercial. Die handel metode is gebaseer op ondersteuning / weerstand gebied en valuta korrelasie, maar dit is ook baie diskresionêre. Daar is 'n beskrywing een bladsy in die webtuiste praat oor die metode geskryf deur die webwerf personeel, maar dit is die omvang van die metode wat jy kry op skrif. In die kamer wat jy sal 'n paar werklike tyd ontleding te kry, maar jy sal 'n baie tyd Tim sê hy is vroeg toetrede tot die bedryf omdat hy glo die geldeenheid sal op hierdie manier of die ander manier en baie tyd hy sê hy is nie volgende gaan hoor heers as gevolg van. Reëls? Baie keer as jy sal hoor hy sê as dit breek, gaan maar jy sal betree, maar jy nie noem breek in watter rigting. Of jy sal uit te vind nadat jy 'n verlies van handel het. Jy sal sien sy wyser vlieg oor die skerm praat oor ses geldeenhede. Vir newbie in die kamer, is dit baie moeilik om te volg. As jy probeer om te sien watter area hy praat, het die wyser na 'n ander term reeds. Tim sal jou vertel wat dit neem tyd om sy metode te volg. Kom ons hoop ek kan meer in die tweede maand te sien. Algehele die metode klink soos 'n paar beloftes, maar dit het 'n baie hekkies om te leer en vereis dat 'n baie oefening te oorkom. Op die webwerf kant, die euodootrading webwerf is baie anker en twyfelagtige. Toe ek die eerste deel, het ek nie 'n e-pos of boodskap vir my sê hoe om aan te sluit die handel kamer te kry. Na die eerste drie van die soek na die webwerf, ek kon nog nie vind nie. Ek stuur vraag aan die ondersteuning e-pos adres in die webwerf gelys. Daar is geen reaksie. Ek het deur die webwerf weer en uiteindelik die skakel na die kamer aan te sluit. Die handel kamer tegnologie (gotomeeting) is goed, sodat jy kan kyk na Tim se grafiek en luister na hom duidelik sonder nalopend. Daar is 'n paar opleiding video's in die webwerf. Die styl van die opleiding is meer praat oor wat gebeur op die dag en by the way, dit is hoe die handel word, watter tegniek toegepas word. Dit is meer van 'n bottom-up benadering in plaas pluk 'n metode en vind 'n voorbeeld. Daar is niks verkeerd met hierdie metode. Mense moet net om bewus te wees van die styl. Kyk opleiding video is 'n nagmerrie. Verskeie video's geplaas in dieselfde webblad. Selfs as jy wil 'n video te kyk, sal al die video's gelaai terselfdertyd. Sommige bladsy het soveel as 9 video's. Die video is gewoonlik langer as 1 uur. Stel jou voor wat jy hoef te 9 ure video's te laai op dieselfde tyd voordat jy 'n mens kan sien. Dit neem net vir ewig te laai. Die video kan net online dopgehou word en kan nie afgelaai word nie. So elke keer as jy wil dieselfde video weer kyk, jy het om te gaan deur dieselfde proses. maw laai al die video's weer. Die video-lêers is groot en dit is 'n netwerk verkeer nagmerrie. As jy verkeer perk met jou internet diensverskaffer, wat jy regtig nodig om op die uitkyk. Sommige van Tim se navolger kan spring oor die hersiening, want ek is nie 'n gloeiende resensie van hierdie kamer gee, maar ek net wat die feite oor wat ek sien. Is dit 'n goeie handel kamer? Nie seker nie. Dié resensie is oor die subjektiewe mening van 'n Investimonials lid en nie van Investimonials LLC 4 van 4 mense het gevind dat hierdie review helpful.

No comments:

Post a Comment