Saturday 5 August 2017

Trading System Hopping


Trading System Hopping Die goeie ou handel stelsel hopping. Hoe dikwels het jy spring van stelsel tot stelsel? Het jy spring van een forex robot na 'n ander? Het jy aanhou probeer verskillende tegniese aanwysers. Het jy hou op soek na die nuwe grafiek patrone. Het jy hou op soek na die nuwe bewegende gemiddelde CROSSOVER? Ek gebruik te word in daardie kategorie. Ek gebruik word om betrokke te raak in die handel stelsel hopping. Ek gebruik om te gaan op verskeie forums, veral die Forex Factory handel stelsels forum, en begin uit te probeer al handel stelsel wat ek kon my hande te kry op. Laat my n lys van al die verskillende stelsels en robots wat ek probeer, want daar was baie. Mouteki metode Sidus metode Firebird EA Vegas Tonnels Bagovino metode BAT stelsel Pipboxer EA Waarskynlik elke bewegende gemiddelde crossover wat jy kan dink. Daar was baie baie ander wat ek waarskynlik hul name vergeet. Goeie ding wat ek hoef te onthou nie. Ek dont wil my gedagtes onthou so 'n patetiese stelsels warboel. Ek sou eerder warboel my gedagtes met tien of twintig ander orde vloei kragopwekkers en scenario's wat eintlik die mark kan beweeg. Ek sou eerder warboel my gedagtes met inligting wat my eintlik kan maak 'n bootsvrag van geld in teenstelling met die neem van 'n bootsvrag van my tyd te genereer verliese. Uiteindelik terwyl ek besig was leer orde vloei handel, Ek gaan sit vir 'n paar diep denke sessies en myself werklik gevra waarom al hierdie stelsels wat ek voorheen probeer het misluk. Uiteindelik na baie einde vloei verwante ambagte nadat geplaas, dit by my opgekom. Al hierdie stelsels nie die ware grondslag van die mark te meet. Hulle het nie help om uit te vind waarom die mark beweeg. Hulle het nie gehelp nie my uit te vind wat die mark pryse in. Hulle het nie gehelp nie my uit te vind wat die mark sentiment of sensitiwiteit mark was. Hulle was almal flous my. Ek didnt wil myself sit deur daardie pyn. Trading didnt moet wees so moeilik. Uiteindelik het ek gevestig in my eie knus einde vloei super stelsel. Ek het nog nooit terug na die patetiese tegniese aanwysers en forex robots. My drang om dit te doen is heeltemal verwyder. Daar was 'n tyd waar ek gebruik om reguit te spring om die forex fabriek stelsel forum en lees al die nuwe drade daar wees. Maar nou kan ek tevredenheid in die wete dat ek waarskynlik nie 'n boodskap van daar gesien word in maande of jare. Dit is 'n groot tevredenheid. Dit beteken nie ek hoef te soek na nuwe handel stelsels of strategieë en tegnieke. Ek het baie beslis doen. Maar ek het geleer dat hulle moet gewortel in 'n soort van orde vloei-analise. Iets moet gebeur vir die mark te beweeg. En dat daar iets moet orde vloei daaragter het. Dink jy 'n ryk handelaars en fondsbestuurders spring van stelsel tot stelsel? Dink jy hulle kyk vir die volgende groot forum draad? Na, nie een van hulle dit doen. Hulle lyk beslis vir nuwe beleggings en handel strategieë. Maar hulle geleer het wat om te kyk vir. Hulle het geleer om te kyk vir die dinge wat eintlik die mark kan beweeg. Baie van hulle kies globale makro. Die meeste van hulle is besig met 'n baie meer winsgewende spel om ingeprop in die orde vloei, vloei van inligting, en probeer om die globale makro tendense te vang. GD Star Rating Trading System Hopping. 3.0 uit 5 gebaseer op 2 graderings September 28, 2013 Grkfx

No comments:

Post a Comment