Sunday 27 August 2017

Die Sistematiese Trader


Die Sistematiese Trader Suiwer Momentum Performance vir Oktober 2015 November 4, 2015 My ETF momentum model het met 0,4% verlede maand. Ek meet die prestasie van my ETF momentum handel stelsel in 'n aantal maniere. Eerste vergelyk ek sy prestasie met dié van 'n passiewe globale ETF strategie. Die passiewe strategie is gebou met ETF toekennings soos per die tabel hieronder. Die basis vir die samestelling van hierdie globale portefeulje is 'n navorsingsverslag geskryf deur Ronald Does Wyk en ander soos bespreek by Gestaltu. Ten einde te bepaal of my handel strategie is waardetoevoeging teenoor 'n koop-en-hou-benadering, ek vergelyk die prestasie van Suiwer Momentum om die gemiddelde van die ETF in die mandjie wat ek kies. Ten slotte, ek vergelyk my vertoning teen 'n professioneel bestuur fonds wat 'n soortgelyke momentum strategie toegepas op bateklasse in diens. Cambria Globale Momentum ETF het 'n strategie wat baie soortgelyk aan die een agter Suiwer Momentum. Vir die grootste deel van hierdie stelsels eerste jaar van lewende handel oortref dit die maatstawwe wat ek gebruik. Dit is egter op die oomblik agter die maatstawwe, maar nie deur genoeg vir my om bekommerd te wees. As jy wil hierdie updates per e-pos ontvang, kliek op die oranje RSS-knoppie op die regter rand van die skerm onder Volg My.

No comments:

Post a Comment