Monday 21 August 2017

Ryg Enige Ervaar Beleggers Maak Minstens 100k 'N Jaar Trading


Draad : ENIGE ervaar beleggers MAAK MINSTENS 100k 'n jaar handel? net wat jy nodig het om dit te laat werk in maklike manier work for 60 mints grafiek met sy Candel stokke en geniet met die groot geld Oorspronklik gepos deur InnerCircleTrader Ek hou van vuurwapens en sien my benadering tot handel dryf as dié van 'n sniper en goed . Die twee gaan hand aan hand met my aanbieding . Dit is nie bedoel om gesien word as arcade . Die doel ek vir myself gestel het in September vanjaar was 'n agterkant aanbieding van die materiaal ek deel op die draad wat ek gasheer . niks meer nie. Die " Arcade " kommentaar Ek neem aan 'n indirekte antwoord op my pos wees . sodat jy my toelaat dat 'n antwoord .

No comments:

Post a Comment