Wednesday 30 August 2017

Aanlyn Handel Akademie Les Uit Die Voor-


Online Trading Akademie skool rente So dit is iets wat ek moet weer deel. Ek weet ek gepos iets soortgelyke soos hierdie voor, maar hier is iets anders om te voeg by dit veronderstel ek. Ek weet dat daar ander webtuistes, kragtige verwysings, nuttige inligting en baie ander doeltreffende maniere om 'n paar ander leer mag redeneer as nutteloos ander mag as betekenisvolle argumenteer. Ek wil hê dat die onenigheid wat almal is anders maak en dit is hoe ek kyk na die vermoë om suksesvol te wees. Dit kan wees teen die plekke wat ek sou argumenteer die mees voordelig vir individue van A of B, maar c sal duidelik tot voordeel van die mees. Ek dink dat die handel moet set-up met 'n verantwoordbare vennoot leer konsep. Dit word beskou as dié aspek moet in ag neem 'n afrigting / mentorskap konsep ek dit die beste as gesig sien op die gesig (naasbeste oor Skype en soortgelyke programme soos joinme met 'n telefoon gesprek op dieselfde tyd om te bevestig sloerende kwessies opgelos en die beste begrip bevestig. ) Laaste maar nie die minste nie, net webinar opleiding met 'n minimale korrespondensie plaasvind tussen die onderwyser en die student. Ek erken webwerwe soos babypips, thepatternsite, informedtrades, forexfactory en ander soortgelyke plekke kan 'n groot en baie nuttig video's, blogs, verwysings, voorbeelde, en voorbeelde te gebruik. Ek sou egter maak dit moontlik irriterende vraag / stelling. As webwerwe nie iets of iemand moet direk sal ons sê bevraagteken die begrip van die werklike les / onderrig / wat beteken dat dit produseer 'n vae begrip van 'n leerkurwe wanneer gaan hersien en leer die volgende gedeelte. Byna leun die besoeker of gebruiker van die webwerf om potensieel sê, & quot; Sjoe dit was baie interessant, maar hoe weet ek wanneer ek effektief op die gebruik van hierdie inligting, aangesien daar geen quiz om my volledige begrip van die konsep soos 'n skool te bevestig dat toetse en bevestig die studie en apparaat van die geleer les op bladsy van die gebied. Soos 'n vermenigvuldiging toets van 10 of 5 se. Ek wens en wil skole in staat om te leer die effektiewe tye en praktyke om al die tegniese ontleding se gebruik met QA se vir 'n behoorlike begrip sou wees. Afhangende van die diepte kennis wat nodig is vir elke instrument en die doeltreffendheid van elke hulpmiddel in hoe hulle voordeel of teen mekaar met hersiening van wanneer om te gebruik en wanneer om nie te gebruik. Ek dink dit is wonderlik om te verstaan ​​van verskeie instrumente, maar om nie 'n volledige begrip van dit wat ek dink is dieselfde konsep van luister na besigheid uitsaaiers verklaar dat * Naam maatskappy * het 'n groot potensiaal, groot waarde, groot belegging motiewe en alles om weerspieël 'n positiewe vir die maatskappy en 'n groot koop nog om te belê wanneer die hersiening van die maatskappy se vorige open en sluit slegs weerspieël 'n opwaartse beweging en na die uitsending daar enigste konstante afwaartse beweging om dit * maatskappy se naam is *. As 'n organisasie bereid sou wees en in staat is om elke onverskillig die begrip van wanneer om elke metode te gebruik erken die voor - en nadele aan elke instrument en die * draai-punte * van doeltreffendheid, neutrale en ondoeltreffendheid Ek dink hulle moet in staat wees om hierdie leer begrip in 'n klaskamer omgewing met 'n bewese rekord om ander te help weet hoekom hul opleiding is so effektief aan te koop en te koop van 'n opvoeding omgewing. Maar ek sou potensieel bevraagteken en redeneer dat indien sodanige gereedskap doeltreffend gebruik en weerspieël behoorlik sou meer handelaars in staat wees om te sien en te sien wanneer 'n geldeenheid paar, gelykheid, voorraad, of enigiets anders word wat genoem * getuig * of * verskuif * in ooreenstemming met 'n spesifieke persoon, groep of firma wat agendas het verborge met daardie spesifieke item. Dit op sy terugkeer sou potensieel beperk en individue wat wil sulke finansiële risiko's en beleggings te weet dit getuig neem minimaliseer.

No comments:

Post a Comment