Friday 6 October 2017

Strategiese Beplanning Kan Nie Makliker !


Strategiese Beplanning Can39; t Kry makliker! ons Kliënte Die bou van 'n strategiese plan of betrokke is by strategiese beplanning kan 'n verskil maak, veral wanneer dit 'n langtermyn fokus en word gebruik as 'n management tool, eerder as om bloot 'n oefening in vorms voltooiing. Tradisionele strategiese beplanning kan afgebreek word in vier opeenvolgende stappe: marknavorsing strategieformulering en beplanning strategie resultate implementering meting en beheer Marknavorsing om kliënte se behoeftes te bepaal en te identifiseer toekomstige marktendense is gewoonlik die eerste stap in die strategiese beplanning. Bestuurders gebruik die marknavorsing om maatskappy missie, doelwitte, en strategiese planne te definieer vir een, drie en vyf jaar. Maatskappy missiestellings geword verfynde deur die spesifiseer van finansiële, markaandeel, en produkmengsel doelwitte. Implementering kom algemeen deur amptelike voorskrifte en beheer stelsels wat vloei deur afdelings, departemente, afdelings, en uiteindelik aan individue. Elke individu ontvang 'n stel van doelwitte wat, indien bereik, sodat die maatskappy om sy missie en doelwitte te bereik. Beheerstelsels fokus op individuele uitsette of gedrag in die organisasie. Die beheer van uitsette beklemtoon resultate deur middel van doelwitbestuur.

No comments:

Post a Comment